Slíbené info k nedělnímu programu:
Kdo nebyl minule na sprintech, doporučuji přečíst pravidla. Důležité je, že způsob bodování umožňuje vyhrát v podstatě komukoliv. Důležitá je taktika a znalost možností vlastního auta.
Provoz na letišti
• Parkujeme vlevo od příjezdové cesty, na vysekané ploše
• Veškerý pohyb na letištní ploše probíhá proti směru hodinových ručiček.
• Řaďte se na obrátce. Pokud možno již v párech
• Vlastní start je řízen startérem/kou, pokud nahlásíte, tak s dohodnutým hendikepem
• Jezdí se dvěma prostředními pruhy, Vyhrává ten kdo bude první u značek cíl
• Po odbrždění se zařadíte za sebe v pořadí vítěz poražený
• Obracíte se a vracíte se v zcela pravém pruhu za sebou, již nezávodíme, vítěz první!
• Startér eviduje výsledek dle pořadí příjezdu.
• V oblasti startu-cíle-občerstvení je rychlost omezena na 20km/h
• Pokud chcete jet další jízdu, řadíte se na konec kolony na start
• Další jízda začíná vždy po návratu předchozích jezdců do prostoru startu a na pokyn startéra
Pravidla
Cílem těchto pravidel je zajistit co nejvíc vyrovnaných soubojů, ať to bude V12 proti 55AMG, nebo 300D proti 250D ve W124. Tzn. pojedeme vždy v páru, kdy soupeře si volí každý sám tak, že jej vyzve k jízdě s vyrovnaným vozem. Je již jen na soudnosti každého vyzvaného, zda tuto výzvu přijme protože:
Za každou vyhranou jízdu je +1 bod do soutěže, ale za každou prohranou za -1bod. Vyhrává ten s nejvyšším score. Počet jízd není omezen, je na každém, jak si body vybojuje. Aby mohla jezdit auta i různých kategorií proti sobě, je možná i jízda s hendikepem. Tzn. např Kuba s piánem vyzve Pirxe s žehlou V12. Dohodnou si hendikep 5 minut, který odměří startér. No a Kuba se bude radovat v cíli, zatímco V12 bude ještě na startu. Teď vážně: vloni se ukázalo, že hendikepy fungují a cca 5 vteřin je opravdu hodně a umožní Kubovi vyhrát nad čímkoli na startu.
Co se nesmí, aneb hlavně bezpečně!
Kdokoliv ohrozit ostatní účastníky akce
Pěší diváci nesmí za startovní čáru
Jezdit v prostoru startu rychleji než 20km/h
Závodit a předjíždět se při návratu na start
Co se musí
V případě jakýchkoliv škod na zařízení letiště, organizátora nebo účastníků, tyto škody napravit o zcela původního stavu
Dbát pokynů startéra
Vyhrát co nejvíc jízd a užít si zábavu
Každý se účastní na vlastní nebezpečí
Za porušení pravidel bude závodník okamžitě vyloučen z dalších jízd
Svou účastí se zavazujete bezvýhradně dodržovat veškerá výše uvedená pravidla. Děkujeme za pochopení
V.
Náčrtek letiště:
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.