Dovolte starému,šedivému muži,jehož pozadí sedělo v mnoha vozech opakovat moudrost.Není to moudrost jeho,nýbrž jednoho pána,co psal dějiny automobilů.jmenoval se Enzo.
1. Koně se zapřahají před vůz
2. Přední kola se řídí volantem,zadní plynem
3. Objem ničím nenahradíš
Co se týká pohonu předního,má své výhody,oblíben zejména u žen.
I my Češi jsme v dobách I.republiky přispěli k přednímu pohonu.
Zapomeňme na ter. auta,označení dnešní 4x4 je jen legrace,připojí se v případě potřeby,většinou pozdě,i když Haldex poslední generace je rychlý,postačující pro potřeby zimní i jiné,kluzké.
Prostě motor má být vpředu a hrabe zadek,
,navíc vhodně použitá ruční brzda v případě sličné a mladé spolujezdkyně má jistý erotický,veskrze mužný náboj při zaparkování ( ano vím,bohužel jsou ty elekt. brzdy)
což se neblaze podepsalo na sex. životě dnešní omladiny.
Veškerá síla motoru se dá přenést na zadní náhon bez problému,dejte víc jak 200 koní na předek,co pohání a řídí a máte problém,musí nastoupit drahá technika chytrých diferenciálů předních.
S předokolkou nelze smažit gumy.
Dále tu máme jistý styl,tedy " Feine englische Art " nebo " Old School " což přední pohon vylučuje.
Pak je tu slogan " uživatelsky příjemný " jděte s tím k šípku či do Neumětel za Horymírem a Šemíkem.Nejsme severským národem,zima netrvá dlouho,máme globální oteplování a jak říkají angláni " i kdyby léto trvalo jediný den,je to důvod ke koupi cabria se správným pohonem "
Takže končím sdělením,stejně jako basa tvrdí muziku,zadní pohon je ten správný.Ale prosím v zimě použijte i náhon přední spolu s tím zadním,je to bezpečnější a proto máme auta letní,zimní,rodinná,nákladní.A jako sladíme barvu obleku s kravatou a ponožkami,tak sladíme výběr aut s panující teplotou.Vždyť máme z čeho vybírat a jak by řekl poručík Hamáček " Aut je jako srač.................."